2014. október 7., kedd

Superhero


Sziasztok drágáim! 
Megígértem és itt vagyok... Itt veletek, bár egy picit már máshol is. Elköltöztem, beköltöztem, egy csodálatos kuckóba. 
Az egyetemmel is szép lassan barátkozom, szóval csupa újdonság az életem. :)
Remélem bírni fogom az iramot, s egy picit sikerül szuperhőssé válni, nem nagyon, csak annyira jó lenne egy kis energia generáló gépezet, mert nem lesz könnyű, de ez nem baj. Mitől éreznénk, hogy élünk, ha nem a sok sok feladattól, a kudarcoktól és a sikerélményektől, amiket átélünk...
Ma ilyen voltam, igen, nagyon fáradt, de örömben úszó... :)
Szépséges napokat és szupererőt mindenkinek!






~~~~~~
Leather jacket Bershka
Shirt Atmosphere
Jeans Vero Moda
Boots depurtat.ro
~~~~

4 megjegyzés:

  1. Szuper csinos! Nagyon tetszik a cipő! Eszter

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy! Táskádat imádom, honna van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a táskám Tescos F&F nem is olyan régi szerzemény :)

      Törlés