2014. október 27., hétfő

Glow


Szépséges utolsó őszi napokat, kedveskéim! :)
Ma picit hideg, picit napos délelőttünk volt, így  kihasználva az utolsó simogató napsugarakat, sétálgattunk egy picit a városban.
Hát a mostani legkedvesebb  kabátom láthatjátok rajtam.  Ó de imádtam, amikor rátaláltam. 
Nem szeretem a hideget, de ha van az emberkének egy jó meleg és szép kabátja, meg valami kötött felsője, esetleg egy szép sál, hááát jó na, el lehet viselni bármit. 
(Főleg a jó meleg szobát.)
Hát igyekszem én is elviselni :)







Coat: Zara
Sweater:Monki
Jeans:Vero Moda
Boots: depurtat.ro
Bag: F&F




2 megjegyzés:

  1. Tökéletes hétköznapi outfit! A táskádat továbbra is imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. a táska pedig, hát egyik nagy kedvencem nekem is :)

      Törlés