2013. szeptember 1., vasárnap

My new DIY skirt

 

 Hello olvasóim :)
Pár napja megkíséreltem egy átalakítást. Hát így sikerült. Én meg vagyok elégedve az eredménnyel, olyan laza kis szoknya lett az amúgy sem vettem volna föl feszülős farmer ruhából. Egy kép kedvéjért belebújtam, és nem mondom, hogy milyen jelzőével illetném vicces kinézetem. :)) Lényeg, hogy nem az én világom.
Itt az ötlet a sokszor elkövetett bűnre: Gondold végig mit kezdhetnél a megunt vagy nem használt ruhákkal mielőtt megszabadulsz tőlük! Lehet, hogy kedvenced lesz :)
Ó igen. A héten kicsit pihentünk még így a nagy hajrá előtt. 
Ezen a napon éppen a Balaton kékítő szépségében gyönyörködtünk.
Megpróbáltam kicsit a helyzethet öltözködni. Azt hiszem, többé kevésbé sikerült. Kellemesen éreztük magunkat. :)


BEFORE
AFTER










~~~~~
Top: ZARA
Skirt: DIY
Sneakers: Benvenuti
~~~~~



Ezzel a bejegyzéssel szeretnék elköszönni az idei nyártól, bár érzem, hogy még visszaköszön néha egy kicsit. :)
Szépséges napokat!
Reni

6 megjegyzés:

  1. amazing shirt!so pretty


    www.lessismoreblog.com

    VálaszTörlés
  2. Hello ,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 900.000 page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    VálaszTörlés